ISO 10002 - System zarządzania reklamacjami

Certyfikacja według standardu ISO 10002 to wytyczne na proces postępowania z reklamacjami od klientów - zadowolenie klienta

Proces zarządzania reklamacjami klientów jest waznym elementem całego procesu zarządzania jakością.

Norma ISO 10002 może być stosowana w każdej organizacji, która wyjść na przeciw oczekawaniom klientów i może być wdrożona w firmach kazdej wielkości, zarówno prywatnyhc jak i publicznych (szpitale, firmy handlowe, produkcyjne, usługowe i inne).

Korzyści z posiadania certyfikatu ISO 10002:

  • umiejętność utrzymania lojalności klientów
  • specyfikowany proces zarządzania ofertami i reklamacjami na nie
  • jest podstawa dla procesu doskonalenia

Certyfikowana firma może prezentować w swoich materiałach promocyjnych posiadany certyfikat jak i logo URS Certyfikacja bez jakichkolwiek opłat.

Osoby zainteresowane konkretną ofertą mogą skorzystać ze szczegółowego formularza zapytania.

Szybki kontakt
Weryfikacja ważności certyfikatu
United Registrar of Systems Polska Sp. z o.o.
Żeromskiego 62 lok. 2
50-312 Wrocław
Polska
 

Please select ...

Certification of Systems
www.urs-certification.co.uk

Certification of Persons
www.urs-persons.co.uk

Certification of Products
www.urs-products.com

Inspection and Revision
www.urs-inspection.co.uk

Insurance
www.urs-insurance.co.uk

×
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Lista cookies i możliwość ich wyłączenia jest dostępna w przeglądarce. Akceptuję, zamknij ostrzeżenie.